Cerere de oferta pentru servicii realizare analiza de nevoi inițiale - proiect TEENUP
teenup1

Denumirea achizitor: SC WARD ASHBY STUDIO SRL
CUI RO 35429766
Adresa: Bucuresti, str. Prelungirea Ghencea nr. 260H, sector 6
tel. 0727811981
e-mail cristina.nedelcu @goodstory.ro

Nr. 130/26.06.2024

ANUNT ACHIZITIE

Titlul proiectului PEO:

“TEENUP”

Program de finantare:

Programul Educație și Ocupare 2021-2027

Prioritate: P2.Valorificarea potențialului tinerilor pe piața muncii

Obiectiv specific: ESO4.1 - FSE+ - ESO4.1_Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale

Operațiune: Pregătirea şi furnizarea ofertei de servicii de formare/ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET, prin pachete integrate de măsuri active personalizate în funcție de profilul tinerilor Apel: Măsuri active de ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET - Regiunea Bucuresti-Ilfov

Obiectul contractului de achizitie:

Servicii realizare analiza de nevoi inițiale

Tip contract:

Servicii


SC WARD ASHBY STUDIO SRL achizitioneaza, in cadrul proiectului, urmatoarele servicii, ale caror specificatii tehnice sunt mentionate in tabelul de mai jos.

Servicii realizare analiza de nevoi inițiale în vederea identificării necesarului de formare profesională pentru persoanele din grupul țintă, realizate in conformitate cu Ghidul Solicitantului Condiții Specifice Măsuri active de ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET, Anexă la Ordinul ministrului investițiilor și proiectelor europene nr.3931/2024 si alte normative legale in vigoare.

Pentru informatii suplimentare legate achizitie va rugam contactati-ne la tel. 0727811981 sau e-mail cristina.nedelcu @goodstory.ro.


CERERE DE OFERTA

SC Ward Ashby Studio SRL, cu sediul in Bucuresti, str. Prelungirea Ghencea nr. 260H, sector 6, avand cod unic de inregistrare RO 35429766, numar de ordine in Registrul Comertului Bucuresti J40/489/2016, reprezentata prin Dna Cristina Iliescu Nedelcu, tel. 0727811981, e-mail cristina.nedelcu @goodstory.ro, va solicita o oferta de pret pentru:

  • Servicii realizare analiza de nevoi inițiale
  • in cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritate: P2.Valorificarea potențialului tinerilor pe piața muncii, Obiectiv specific: ESO4.1 - FSE+ - ESO4.1 Îmbunătățirea accesului la piața muncii și măsuri de activare pentru toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lungă durată și grupurile defavorizate de pe piața muncii și pentru persoanele inactive, precum și prin promovarea desfășurării de activități independente și a economiei sociale,
  • Operațiune: Pregătirea şi furnizarea ofertei de servicii de formare/ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET, prin pachete integrate de măsuri active personalizate în funcție de profilul tinerilor,
  • Apel: Măsuri active de ocupare pentru tineri, inclusiv pentru tineri NEET - Regiunea Bucuresti-Ilfov, dupa cum urmeaza:

Cod CPV: 71241000-9 – Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize

Impartire pe loturi: Nu

VALOARE TOTALA ESTIMATA: 149.292,00 lei (valoare fara TVA), 177.657,48 (valoare cu TVA). In cadrul acestei achizitii, SC Ward Ashby Studio SRL va solicita o oferta de pret pentru servicii realizare analiza de nevoi inițiale, dupa cum urmeaza:


Descriere servicii – specificatii tehnice

Servicii realizare analiza de nevoi inițiale

Analiza va sta la baza fundamentării inițiale a programelor de sprijin destinate persoanelor din grupul țintă.

Scopul analizei de nevoi este acela de a identifica nevoia reală de formare profesională a persoanelor din grupul țintă în corelare cu nevoile pieței muncii din regiunile/ regiunea/ județul/ localitatea sau localitățile vizată/vizate.

Analiza de nevoi trebuie să prezinte o imagine actuală a situației socio-economie a arealului vizat de proiect și va fi realizată utilizând date publice, verificabile, dar și o cercetare proprie.

În funcție de categoriile pe persoane propuse în cererea de finanțare, analiza de nevoi trebuie să prezinte următoarele date:

1. Numărul estimat de persoane/categorie din zona de implementare a proiectului – număr estimat pe baza de date publice verificabile

2. Domeniile economice în care activează angajatorii din zona vizată de proiect pentru care este identificată nevoia de forță de muncă

3. Numărul de agenți economici din zona care activează în domeniul/domeniile de activitate economică pentru care este identificată nevoia de forță de muncă;

4. Numărul locurilor de muncă necesare pentru satisfacerea nevoii de forță de muncă a agenților economici;

5. Competențele necesare pentru ocuparea fiecărui post, în funcție de COR;

6. Programele de formare profesională identificate pentru dobândirea competențelor necesare pentru ocuparea posturilor vacante.

Analiza de nevoi va contine:

1. Verificarea datelor disponibile din surse verificabile (Institutul national de Statistica, Oficiul National al Registrului Comertului, ANOFM/AJOFM/furnitori autorizate pentru furnizarea de servicii de stimulare a ocuparii (mediere pe piata muncii), alte surse verificavile de date si informatii)

2. Analiza / cercetare proprie la nivelul agentilor economici: 20 agenti economici/regiune

3. Analiza / cercetare proprie la nivelul persoanelor care vor face parte din grupul tinta

Analiza va fi realizata cu respectarea specificatiilor Ghidului specific.


Oferta va fi constituita din formularul de oferta la care veti atasa, ca anexa, detalierea serviciilor.

Perioada de prestare a serviciilor: de la data semnarii contractului pana cel tarziu 08.09.2024 (sau maxim cu 10 zile inainte de inchiderea apelului, in cazul in care acesta se prelungeste).

Condiţii de plată. Decontarea serviciilor se va face în lei, pe baza facturii, însoţită de procesul verbal de recepţie, si primirii unui raport (descriere servicii prestate) emis de prestator, conform condiţiilor contractuale.

Plata se face in termen de 30 de zile de la data emiterii facturii, daca se va face din contul de prefinantare/rambursare sau, in situatia in care se va aplica mecanismului cererilor de plata a Programului Educație și Ocupare 2021 – 2027, plata se va face in termenul comunicat de finantator, dupa aprobarea cererilor de plata, dar nu mai mult de 90 de zile de la emiterea facturii de catre Prestator.

Preţul ofertat se menţine ferm pe toata perioada de valabilitate a ofertei si a derulării contractului.

Oferta se va depune la sediul achizitorului sau se va transmite pe email la adresa cristina.nedelcu @goodstory.ro, pana la data de 05.07.2024 orele 16.00.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa cristina.nedelcu @goodstory.ro.

Multumim pentru colaborare si interesul acordat.